donderdag 21 augustus 2008

Weer beweging


De choco-latier die ik hieronder al noemde vond de door mij genoem-de prijs inderdaad zeer redelijk en zou het hiervoor ook willen doen. Hij wil - uiteraard - wel eerst een experimentje met het vullen van de mal gaan doen. Ik ga er maandag heen, hij zit niet in Amsterdam, maar wel in de buurt.

Dan verkeer ik in de luxe positie dat ik uit vier chocolatiers kan kiezen. Kies ik voor de laagste prijs? Kies ik voor ervaring? Kies ik voor jonge honden? Voor eind augustus neem ik een besluit. Het zou mooi zijn als dat overeenkomt met wat mijn gevoel mij ingeeft en met de inhoud van mijn portemonnaie.

Hierboven wat cirkeldiagrammen van de samenstelling van chocolade.
A = suiker; B = cacaoboter; C = melkpoeder; D = andere ingrediƫnten;
E = cacaomassa.

I = wit; II = melk ; III = puur

Bron: Cacao & Chocolade online

Geen opmerkingen:

Een reactie posten