woensdag 20 augustus 2008

Even stagnatie

Vorige week woensdag was ik bij twee jonge beginnende chocolatiers, met een zaak T. Na afloop had ik het idee: met hen wil ik wel in zee gaan! De sfeer was goed, ze wilden wel wat, ze waren ook open. De prijs die ze noemden was ook nu wat aan de hoge kant, maar met wat loven en bieden moest daar wel uit te komen zijn, dacht ik. Zij zouden met een (prijs)voorstel komen, spraken we af.

Ik heb ze na afloop van mijn bezoekje direct een mailtje gestuurd, van de week nog twee keer opgebeld, maar nog steeds geen voorstel of reactie ontvangen. Vreemd!

Gelukkig kan ik voor advies inmiddels terecht bij een gepensioneerde, vriendelijke en behulpzame man uit het vak. Die verzekerde me dat de prijs die ik zelf in gedachten had een redelijke was. Ik was daar blij mee, zo gek ben ik dus kennelijk niet. Maar ik kende de prijzen in dit metier natuurlijk niet. Nu heb ik nog een tweede richtprijs, naast die van J.

Hij gaf me nog een nieuw adres en dacht dat deze man wel voor mijn prijs zou willen en kunnen werken. Daar ga ik nu dus achteraan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten