vrijdag 13 februari 2009

Ritsen

Vanaf zaterdag 14 februari wordt dit blog, in ieder geval tijdelijk, samengevoegd met een van mijn andere blogs, namelijk die over Pi-dag 2009: http://pi-dag.blogspot.com/.

Doordat het NRC - Handelsblad haar lezers via haar webwinkel 1000 Choco-pi's gaat aanbieden maakt Choco-pi tijdelijk deel uit van de festiviteiten rond Pi-dag 2009.

Update zomer 2013: Choco-pi is helaas niet meer leverbaar.

Maar: aan Choco-pi 4.0 wordt gewerkt. Première: Najaar 2014.

Ik heb niet zo heel veel zin om twee blogs tegelijk te verzorgen en telkens weer te moeten bedenken welk bericht nu bij welk blog hoort. Vandaar deze integratie. Op het moment dat het weer zinvol is dit blog te vullen met nieuwe berichten, laat ik u dat op mijn andere blog weten.

Dit blog blijft overigens wel bestaan, maar er worden even geen berichten geplaatst. Het dient nu vooral als naslagwerk voor fase I van Choco-pi's nu al bewogen leven. Fase II is aangebroken.

Ik zie u graag op de andere rijstrook!

From now on this blog will be integrated with my other blog, about Pi-day 2009: http://pi-dag.blogspot.com/.

1 opmerking: